onsdag 21 oktober 2009

Bra julklapp till personalen



"Jag är alldeles lyrisk över Kaneltimmen. Jane Moréns förmåga att illustrera en vardag/kväll hos de gamla är en fascinerande läsning.Vem, förutom hon, kan beskriva en symaskin som »sover under sin kåpa«? Sådana personifieringar får mig som läsare att kippa efter andan. Jane Morén skriver så underbart språk! När man läser är känslan alltid densamma: gåtfullt och vackert. Ibland ville jag gråta, ibland gjorde jag det också, ibland skrattade jag, ibland fastnade skrattet i halsen och jag blev arg". läs mer om boken!

Julerbjudande
90 kr + porto. Fem ex för 400 kr + porto. Tio ex för 750 kr + porto. Beställ boken www.migra.nu

Besök också gärna Kistamässan 5-6 december. Bokbord och uppträdande av några av förlagets författare, bland annat Jane Morén med musikern Urban Ekeblad lördag kl 13.00 och söndag kl 12.00.

Inga kommentarer: